Pololetní prázdninový den Team aréna

Pololetní prázdninový den Team aréna

Pololetní prázdninový den je určen pro všechny aktivní a zvídavé děti. Dopoledne si užijí v Jump aréně v Sokolově a po dobrém obědě zkusí své schopnosti v únikové hře plné napínavých úkolů rozdělené pro mladší a starší účastníky. Tak co vás přesvědčí o účasti: aréna plná překážek, trampolín a klouzaček nebo spletenec úkolů pro vaše mozkové závity? Prostě aréna vs. escape pro školní děti od 1. do 9. třídy. Oběd zajištěn, s sebou dopolední a odpolední svačinku, pití, přezůvky, vhodné oblečení a malé kapesné.
Pouze pro školní děti.
Přihlašování bude možné prostřednictvím klientského centra od 1. 11. 2024.
Akce je finančně podpořena městem Sokolov.

Základní informace

  • Kód

    146016

  • Název

    Pololetní prázdninový den Team aréna

  • Termín konání

    31.01.2025 07:00 - 16:00

  • Místo konání

    Dům dětí a mládeže, Sokolov, Spartakiádní 1937

  • Hlavní vedoucí

    Bc. Jarmila Burianová

  • Věková skupina

    6-15 let

  • V ceně zahrnuto

    Oběd, pitný režim, program, materiál.


Účast na akci

480 Kč


Přihlásit online Zpět

Galerie

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.