JPT Agentura Záhady s.r.o.

JPT Agentura Záhady s.r.o.

JPT Agentura Záhady s.r.o.

13.02.2023

Děti byly rozděleny do 4 oddílů, pod vedením zkušených externích pracovníků DDM, podle názvů Agenti, Badatelé, Luštitelé a Záhadologové. Všichni si složili motivační pokřik a vytvořili svůj erb. Pod tímto erbem sbírali body ve formě dílků puzzle za splněné úkoly. Mladší děti zachraňovaly poklad zvířátek před loupežníky a tvořily podivuhodnou zahradu, starší děti bojovaly za získání sedmi klíčů a bojovali o dračí poklad. Kromě těchto šifrovacích her prošly děti labyrintem propadlišť, překážek, maratónem hádanek a čas zbyl i na tvoření. Všichni jsme uskutečnili dvě celodenní výpravy, v úterý jsme jezdili na snowtubinku na Božím Daru a ve čtvrtek jsme navštívili hrad Loket i jeho podhradí. Poslední den jsme si ještě užili Laser game. Poděkování patří Městu Sokolov za finanční podporu, Restauraci U Smrků v Sokolově, Pizzerii Erika na Božím Daru, Staroslovanské restauraci v Lokti, týmu Top Gunu v Sokolově a týmu Areálu Novako z Božího Daru.

https://www.ddmsokolov.cz/fotogalerie/125-jpt-agentura-zahady-s-r-o
 

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.