Mikulášské besídky

Mikulášské besídky

Mikulášské besídky

08.12.2025

Již tradičně se v období svátků Mikuláše konaly v DDM tentokrát tři po sobě jdoucí besídky. Na začátku čekalo malé i velké návštěvníky divadlo, tentokrát se představil zájmový útvar Dramaťáček Rolnička s pohádkou Honza a čerti. S kartičkou po skončení divadla děti plnily úkoly na několika stanovištích. V ježíškově dílně si vyrobily stromeček, podepsaly se do knihy hříchů, v nebi napsaly dopisy Ježíškovi a hned odeslaly Ježíškovo poštou, taky si zahrály s andělem pexeso. Čertí banda v pekle a v čertovské školičce pro děti připravila nejzáludnější úkoly ve tmě. V druhém nebi vyráběly andělské zápichy a zkoumaly vůně. Po splnění všech úkolů hrdě přešly k trůnu s Mikulášem a za básničku nebo písničku dostaly balíček plný dobrot. Pro společné sdílení se rodiče s dětmi mohli zahřát u stánku s kávou a dalšími horkými nápoji, kde jim dělal společnost i čertík.

Poděkování patří Městu Sokolov za finanční podporu, ZÚ Dramaťáček Rolnička za vystoupení a firmě TakKafe za zajištění občerstvení.

 

https://www.ddmsokolov.cz/fotogalerie/311-mikulasske-besidky 

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.